I Feel sick

I cant spell, bett I think everythin I weght sounds eneryting better in english better., I feel sick!!!!
Okej, vetr inte om dewt här går så bra heller. men jag har vart hos linnea. tog me ,mige ett vin men inganb drack så jag drack det själv. jhar dessutom druckit typ fem glas vin innan jag gick dit och drach en vin fraska.. vi hade värdlden fight. men jag älskar linnea. ska ringa hgenn rillbaka. har även fått värlens fylle hicka. mår så fruktan svärt ikla.. h¨åller på.. ok. här spydde jag. får dse pom det jag skrevsa nåfontng imprrrn..inge mer drickande för mig. jag har alltid saktd till mig själv att jag drack måttliget. nu drack jag en flaska själv. iof på bara några månader och en gång för länge sedan.. jag kommer nog vara sjuk imorrn.. jag ska gå å sov nu- bertättar mmer im0rrm.. borde skriva upp aölt fäör jag har så dålligt minne.. en av orsakerna min förre dsetta bädsta vän amanda lämnade mig, nej nu ska jag försöka gå å sova. god natt½! berättar mer imporrn,m kommer själv inte ihåg vad jag har skrovit, och orar inte läsa det heöller.. god nattt blamnd äckel!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du måste ha varit något rund om fötterna alltså ;)

2008-12-22 @ 00:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0