Hm.. skulle också vilja en spec. blogg

Kollade nyss på CSI. Ursch va det är spännande.. hm, ja tänk att det finns sånna människor i världen som det gör på CSI. visst det som händer på CSI har inte direkt hänt på riktigt, men på liknande sett. jag kan inte fatta att folk inte har några kännslor, ingen moral.

Idag har jag verkligen inte gjort mågot alls, jag har plockat undan lite i mitt rum, fixat snyggt i garderoben, hämtat matthias på jobbet och bara suttit här.
Fick ett mail från en familj utanför milano.
Dit vill jag nog gärna åka ett tag.. lära mig ett annat språk. få uppleva något nytt.. :D
Jag pratar med så många familjer, men med dom flesta känns det som om allt rinner ut i sanden, så vi får väl se..
Men jag komer åka som au pair mellan maj och augusti iaf. Det har jag redan bestämt, så någonstans hamnar jag iaf..
Får bara se vart det blir..


Mamma har åkt till herjedalen eller vart hon nu drog, kommer hem efter nyår, så nu är man själv.. fast det är juh bara jobba jobba så jag kommer mesta dels bara märka det när jag går å lägger mig som sagt..
Förresten borde jag gå till bibblan och fixa dom där papprena med franskan..


Sanna berättade att hennes kompis från klassen har en blogg och där skriver hon om mat.
Jag skulle också vilja ha en blogg (det har jag iof) som jag kan skriva om något spec.
Som mode inredning, mat eller nåt annat roligt grejs.
Men saken är juh den att om jag ska vara ärlig inte direkt lagar särskilt mycket mat och kollar inte heller direkt upp mode någe bibliskt. Så då blir bloggen om inget spec.
Man skulle juh kunna ha en mini- "gossip-girl", fast jag hatar och prata om andra eller när andra pratar om andra. Jag vill bara skrika ut.. Prta om er själva, är ni så mycket bättre.. lägg av för tusan, var tyst om du inte har något å berätta förutom samma gamla saker!!!..
Så en gossip blogg funkar juh deffenitivt inte.
När jag åker iväg någonstans. ja då kan jag skriva om något spec. det lovar jag.. :P

Hurrni, skaffa skype! =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren! Och god fortsättning! =)

2008-12-27 @ 08:05:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0