En chihuahua! och grattis på 21 års-dagen Stina!

chihuahua_queen tycker att det snart är dags att skaffa sig en liten chihuahua.
Nu sitter jag här på internett och surför efter små chihuahuas jag kan adoptera.. dom är så otroligt söta.. Jag vill verkligen ha en!
Men desvärre kommer jag inte skaffa en.. Mitt förstånd säger mig att det inte är en bra grej att göra. nog känner jag att jag har tid att lägga på en en lite chi.. men jag vil juh flytta utomlands, åka som au pair och skaffa lägenhet och nog kan voffsing följa med på mina utflyckter. kasnke inte alla men några.. å så vill jag skaffa mig ett fast jobb ect. det känns som en svår grej där emot.. =(

Hm.. Idag började inte direkt bra..
Jag försov mig. vaknade kvart över sju och jag börja halv åtta. snacka om att jag fick brottom. som tur var hade jag redan lagt fram mina kläder så det va bara å klä på sig dom..

Jag satte mig upp kvickt i sängen för att kolla vad klockan var ja och då va de juh kvart över, så jag slängde jag mitt täcke från mig och hoppade upp ur sängen å började klä på mig.. och då hörde jag ett krypande, salande i sängen och sen ett donk.. hehe ja då hade jag begravit Sigge under allt tänke.. hhe han kollade på mig förundransvärt och undrade vad jag höll på med..
-Nä ,men oj.. var du där? sa jag så sprang jag å borsta tänderna och sminkade mig, samtidigt som jag packade ner mina saker.. inte han jag äta någon frukos och jag har hafft sån j*vla huvudvärk hela dagen.. fast dan har gått rätt fort endå..
Jobbade med bea idag. vi skulle gentligen inte jobba ihop fast vi bestämde att vi skulle det endå..=)
Sen efter jobbet sällskapade vi hem och jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för Stina fyller 21 år idag så vi gick dit å fika. hela.. ja nästan.. hela hennes familj var där och fika.. trevligt.. :D

Jag hoppas jag får en chihuahua i julklapp.. fast det är jag ganska säker på att jag inte kommer få.. =(

Nu för tiden är jag en sån som inte köper saker jag vet att jag inte kommer använda..
Så mitt förra köp var en vitkappa, för jag har alltid velat haft en och jag gillar den jätte myckeet.
Innan dess var det ett par svindyra skinnstävlar med klack som jag älskar, me som nu behövs klackas om..
och mitt nästa köp blir en tatuering och efter det blir nog mitt stora köp en flygbilljett och en chihuahua.. :D
Underbara små djur.. Amandas, lilla amandas pappa var här och skulle köpa ett presentkort och han hade med sig deras söta lilla hund balow.. en yokshear.. så himla söt.. fick massa pussar.. underbart.. :D

Idag skulle jag ringa både sanna och en annan för fashion week.. men jag hade helt enkelt inte tid..=( ringde linnea å sa hej bara.. får göra det imorrn innan jobbet ist. börjar 12.30 och slutar 22.. blir en lång dag.. hela dan förvinner på jobb.. men jag får sov morgon iaf.. det är bra så kanska jag mår lite bättre sen. tror jag håller på å bli sjuk.. världens huvudvärk (kan juh vara för maten) har aldrig haft så här ont och sen har jag världens ondast nacke. det har kommit å gått i typ två veckor nu.. as jobigt.. ska väl gå å kolla på tv och vila mig lite..

Grattis igen.. och jag önskar mig en chihuahua.. en söt liten en som är lika liten som en cola burk.. :D



Chihuahua till chihuahua_queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0