Andra advent.. =)

Mina vänner har precis gått här ifrån, vi bakade pepparkakor denna advent. Förra bakade vi lussebullar, det va kul.. Pepparkakor var inte lika kul fast det va trevligt.. baka lite, snacka lite och glögga.. :D
Annars idag har jag kollat på Björn bröder. Igår såg jag Hitta Nemo, snacka om att walt disney gör bra filmer.. :D
Sen har jag tvättat massa, fast är inte klar ska fortsätta imorrn och sen började jag städa, kom inte så värst långt.. ska väl fortsätta med det senare ikväll och göra klart det imorrn.. Jag är så trött, tror det är för att jag inte direkt har gjort något.. och den enda friska luften jag fått idag är när vi gick till ica och köpte glögg och lite deg.. Men gör kompensation för det imorrn.. då ska jag gå till gymmet. fast det blir på kvällen, jobbigt nog. tycker det är lättare och träna på morgonen.
Funderar även på att åka till italien el frankrike som au pair ett tag och lära med ett nytt språk och se lite mer av världen och sen försöka få ett jobb inom mode och kläder där.. Jaja får se hur allt går, beror juh på hur det är här hemma med jobb och drömmar..

Nej nu ska jag sjunga med Cher lite. Skriver imorrn.. God Natt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0