En ganska lyckad dag

Det slog mig alldelles nyss att jag hade en bok som hette Emely när jag växte upp, jag har den nog fortfarande någonstans i röran. Men denna bok gillade jag väldigt mycket.. Det handlade om en liten flicka som föräldrarna för dog och hon hamnade hos en av hennes mostrar, jätte elak.. Men det var den enda som ville ha henne.
Jag drömde och tänkte ofta på det när jag var liten, att tänk om det hände mig.. undra vem som skulle få mig då eftersom jag inte hade någon gudmor eller sånt där.. Tänk vad böcker kan börja öppna..

Jaja, min dag började med lite träning, gick ut å sprang i det fina vädret, tänk om man hade en hund så man va tvungen och hade lite puch på sig att göra sånna här saker.
Ska iaf försöka hålla kvar mitt spring, men det lär bli svårt..
Sen sprang jag ner till jobbet och hämtade mitt sommar schema där träffade jag Ida.. ÅÅh, jag gillar henne hon är kul..
Resten av dagen har jag bara suttit ute och läst mina älskade modetidningar och Linnea kom förbi en stund och solade..

Nu har jag lagat mat och plockat ur diskmaskinen och fyllt i den igen..
Lagade lax med potatissallad som jag håller på med, men måste ner till ica å handla lite råvaror till de, måste kolla potatisen nu.. BRB..
Jupp, perfect.
Tråkigt nog får man nog äta ensam. Mamma är väl upptagen som hon oftast är..
Önskar man hade en kille som man kunde äta middag me.. det skulle vara trevligt det..=)


Morgon dagen ser ut följande..
Mingelfest med Veckorevyn, nere vid Kungsträdgården.. får se om vi hittar dit.. Tar med mig Sanna.. Men innan det ska det kollas kläder.. Jag kan inte komma ihåg senast jag handlade kläder.. jag som älskar kläder och praktisttaget lever för kläder.. Nu när sommaren är här måste man juh köpa en klänning.. =)
Funderar också på att bli blond igen, men det lär tänkas på ett tag..
Sen efter det blir det filmkväll..

Jaja, vi hörs imorrn.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0