Jo nu Franco är jag trött

Igår var jag, Jeanette och Elisa ute på zoolatino och dansade. Det var roligt, och helt oplanerat. Jag hade precis tagit av mig sminket och krypit ner i min pyamas då Jeanette undra om jag vill gå ut å dansa, egentligen kännde jag inte för det. Men hade inte träffat henne på några veckor, så det var bara att sätta på sig smink och kläder. Så nu fick jag iaf användning för mina salsa skor. :D Hon släpte av mig här hemma 2.20.

Men jag gick upp som vanligt 8.15. Trött som en zombie. Gjorde mina sysslor. Provade en espresso då vi hade maskinen hemma på lån från Laura. Vi hade juh fest här igår på dagen.. Eleonora hade sin comunion..

Det verkar som jag har blivit vuxen nu, för jag gillade faktiskt kaffet, och inte socker. Då är det juh inte kaffe man dricker.. Hehe, efterosm jag normalt eller ja aldrig dricker kaffe fick jag mig en kick.. Jag dansade för mig själv när jag damsög och jodå, svettug blev jag, men det gjorde juh inte för jag skulle endå till gymmet.
Ett träningspass som blev 2,5 timme lång.. Under den tiden jag cyklade, corssade och lyfte vikter var jag inte särskillt trött, men jag blir egentligen aldrig riktigt trött när jag tränar, jag blir mest uttråkad och slutar för dagen..
Hehe, Franco frågade mig (en x fitnesstävlare) om jag aldrig blir trött, jag hade juh arit där i 2 timmar.. Haha det hade han koll på. :D Men det var jag juh inte, hade mest ont i huvudet.

Nu, när jag har ätit min lunch/middag och tagit det lugnt ett tag är jag jätte trött. Skönt att jag lämnade tjejerna på en födelsedagskalas, så nu e jag ledig.. As skönt.. men kan nog inte gå å sova.. det är nog lite underligt.. Men kommer ta mig en tidigkväll--- som så många andra dagar. :P
Upp för samma runda imorgon, förutom att jag måste ta hand om barnen så blir nog inte lika mycket gym..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0