Apertivo och fotbollskaos Champions leauge (2)

Efter att vi träffat upp Maria bar vi oss väg till Doumo. Det var redan mycket folk som stod vid doumo på morgonen och väntade på att spelet skulle börja, dvs 9 timmar innan.. I sommar värme.
När vi kom fram på kvällen var det fullt, man kunde knappt ta sig fram.
Killar visslade efter oss och sa att vi var brudarna man kunde gifta sig med.. men det var inte allt.. Många trode att vi var tyskar, vilket gjorde oss lite oroliga då min italienska familj hade berättat att man skulle vara försiktig.. Vi som är nörja med våra liv, bestämde oss för att göra att vi kunde för att behålla dom, vilket betydde, köpa en inter halsduk.. :D

 

På apertivon träffade vi mina fina vänner som även hade presenter till mig då jag fyllde år lite tidigare. Armbanden jag har på mig på denna bild är från Maria. Tack! :D






Jag stal några bilder av Maria som hon tog med sin systemkamera.. så fina.. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0