Eiffel i skymmning

Det började skymma, men vi hann se en hel del på ett par timmar. =)



Det vackra Eiffel tornet.
Mitt bland all rörelse kunde man hitta en bit av lugn. Men nog trode jag att man skulle känna mer från att se eiffeltornet för första gången. Men vad jag såg när jag tittade på den i verkliga livet, var en stor bit av metall. Jo, den var vacker det var den, men det var endå inte det känslan man förväntade sig..


Vi tog oss till triumph bågen och här såg vi eiffeltornet glittra (vilket den gör varje hel timme fram till midnatt)

 



Tyvärr såg vi inte mycket, och tyvärr hade vi heller inte tid den nästa dagen att gå till eiffel, eller vi glömde helt bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0