22år ung idag!




Idag är det min födelsedag.  =D
Tack så jätte mycket för alla grattis. Har haft en jätte bra dag.

Imorse fick jag frukost på sängen. en ipod och ipod armband. Exakt vad jag ville ha. Visst är det härligt när man får som man vill. :D
Min brorsa var förbi nyss och visade mig hur jag skulle lägga in musik, så nu har jag den på min arm och lyssnar på indian musik. Man blir verkligen glad. Man känner även i hela kroppen att det gör gott! =)

Jag ska åka iväg och hämta min mamma i Söderhall, men är strax tillbaka för att skriva lite mer!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis!



sv; menade du Johanna i klassen? många år sen då :p

2009-05-19 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0