Upptagna killar och Kappahl

Här om dagen.. Eller ja det började väl egentligen för längre sedan än så.. Men här om dagen, då sa jocke att "tar man inget, får man inget" och då pratade vi om killar.. Upptagna sådan.. Att jag alltid träffar upptagna killar. det SUGER!Så då menade han att jag skulle ta dom endå. Men det tycker jag skulle vara kass stil, men tydligen är det det ända settet att överleva i denna värld..

Ursch jag gillar inte direkt att skriva i bloggen längre. Nog har jag saker att berätta kan du tro. Mycket roligt och mindre kul.. fast jag orkar inte..  Idag var jag på kappahl och hade praktik. Det är jätte kul.. =) Kappahl är verkligen ett bra företag. Det kan du ge dig på! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0