Härliga dagar, dåliga dagar

Jag har generellt en väldigt bra dag.
Jag var på praktiken idag som alltid är jätte roligt.. =)
Sen åkte jag till norrtälje och lämnade in min ansökan om franska steg 1 kurs och sen gick jag till biblan och lånade en franska kurs där, som man kan börja loite smått på. Jag gör ju allt det här för skojs skull, vill inte direkt uppnå något mer än att lära mig lite..
Sen åkte jag hem och gick på gymmet. Tror att det går rätt bra faktist..
Efter det träffade jag isa och vi gick hem till mig. och det va här min dag försämmrades någe fruktansvärt..
Jag har sökt till reseledar jobb/utbildning och jag fick avslag, det var jätte surt. så nu måste man börja om igen, sökandet efter jobb i utlandet och au pair jobb, det tar på karfterna och det är inte kul å sitta vid datorn och skriva mail hela tiden..
Efter att jag hade surat ett tag. Gick vi ner till ica för att möta upp emma. För vi skulle gå å äta pizza.. Jummy Jummy. Det blev en viking. efter 1,5h på pizzan och efter ett snabbt möte med brorsan gick vi å handla och sen följde dom mig hem innan vi gick skilda vägar, ja för dagen.. :P
Och för en timme sedan ungefär , då när jag kom hem. skrev jag ett mail som sedan försvann, as surt det me. och så lagar jag mat till imorrn.
Broccoli paj, den kom precis ut ut ugnen och sen förberräde jag lite frukost för imorrn..

Morrondagen ser ut följande, jobb, gym och sen hem för att städa och fixa här hemma, ringa massa samtal om jobb och sen får vi se.. =)
Blir säkert bra..
Det sugiga är att jag har tänkt att 2009 blir det bästa året hittills. men nu med reseledar planerna svartnar ser det ganska mörkt ut..
Men vi håller tummarna till att jag får uppleva ljuset vid tunnelns slut (inte döden menat då) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0