Att bjuda mig på..

Att bjuda till middag är ingen kompicerad sak. Man kan laga till vadsom och mn uppskattar omtanken.
Vart bjden på middag hos min brorsa alldeles nyss.. Han är så snäll!! Och gott var det me.. :P
Men OM man förmodan skulle vilja bjuda mig på mat, finns det vissa saker man hälst ska undvika för att få mig som det perfekta sällskapet.

  1. Servera INTE rött kött
  2. Ingen pasta
  3. Inget som innehåller stora delar av laktos
  4. Helst ingen svamp


Håller nu på med en detox. Fuskar lite. men vad ska man göra. jag är konstant hungrig, ja nästan, plulvret smakar blä, och jag blir sugen på allt, spelar inte så stor roll vad det är.. Bara för att jag inte får äta det så vill jag ha det.. =P
Nu är iaf första veckan över, snart. jag känner att den här veckan nog var den svåraste, att hålla fingrarna i schack (som smög iväg ibland) så jag hoppas att dom nästa framtida två blir lättare. jag måste komma ihåg varför jag gör det här.. en affirmation..
Ska nog skriva upp det på griffeltavlan, all min affirmation, kanske göra et kollae, va kul.. =) det ska jag göra.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0