Får se hur länge det håller sig..

Ja du. Nu har jag städat mitt rum så nu är det nära inpå perfekt igen. Det ska bli spännande att se hur länge det håller sig så här.
Har spikat upp två krokar bakom dörren så jag kan hänga mina kläder där istället för att dom ska ligga på golvet å skräpa.. Eller skräpa gör dom juh inte, men skapar oreda..

Idag har jag gjort sams med sanna och franci, fast egentligen var vi väl inte direkt osams från början, och blivit ovän med isa. Eller egentligen är det hon som blivit ovän med mig och sagt upp våran bekantskap, så då får det väl vara så.. Det är bara gå vidare..
Och så har jag jobbat (värsta lugna sköna dagen, samma imorrn) och sen var jag på "kalas" Elin fyllde 18 och Folke fyllde 80 år.. Rigmor hade gjort god mat och mormor god tårta och kaka, fast jag åt bara mormors kaka och sen mådde jag as illa.
Var hos henne igår när hon höll på å baka, så då fick jag två bitar och receptet och sen gick jag hem å baka, sen kom sandra över en sväng så vi tog med oss lite kaka hem till henne och kollade på "lets dance" Följer egentligen inte den serien, men det är kul å göra en kväll av det hela. Så vi frossade i trokadero, polly, kaka och kexchoklad. Sen följde hon mig hem och jag gick å sov. Vi båda skulle jobba idag så..
Ska jobba ända till onsdag sen är jag ledig onsdag då.. eller? nej nu blev jag osäker måste gå å kolla.. brb..

Ja minsan, önsketänkande.. här har jag gått hela helgen och hoppats på att jag skulle få vara ledig på onsdag men inte då, jag ska jobba ända till på söndag, det är mer än en vecka kvar.. =(
När nästa vecka är slut har jag jobbat 13 dagar i rad.. =( blää.. Men det  går nog bra. det känns som jag får en del gjort ändå, träffar någon kompis ibalnd.. och så smsar jag juh väldigt mycket, å det gör ju att det känns som jag pratar med folket..

På tisdag börjar iaf fortsättning bugg, jag och sanna ska gå, ska bli kul.. =)
Har man små punkter i veckan att se fram emot så blir det lite lättare..


Träffde min kära morbror idag, han visade något läskigt.. Han blev juh halvt ihjälslagen för ca 6 mån sedan när dave hade sin 30 års fest i norrtäljr. Jävla as! jag hoppas dom dör en plågsam död, förhoppningsvis förs i cancer och sen krockar dom med bilen och dom får ligga i en vecka utan att någon hittar dom. dom ska vra klämda i ett vid ett träd, fast dom förtjänar nog värre än så..
Ja tillbaka till verkligheten.. när han lutar sig framåt i ca 1 min, ungefär som bär man knyter skorna. när han väl ställer sig upp så riner det ur en vätska ur hans nästa, min moster tror att det kommer från hjärnan, det är verkligen as läskigt.. Det är bra att mormror är en stark man!
Krya på dig, och hoppas att det inte är någe farligt.. :S

Nej nu orkar jag inte skriva någe mer..

Saker jag vill köpa är:

  • En bärbar dator
(för när jag tex sitter vid tv:n och kolla på ASPCA på animal planet så blir jag så arg på alla som behandlar djuren dåligt, här om dagen grät jag tom, jag blir så förbannad, å det är något jag skkulle vilja skriva i min blogg, å då är det bäst i stridens hetta å måste jagha en bärbar..)

  • En pojkvän
(för det verkar som att det skulle vara det enda sättet jag skulle få en på :( )


Jadu, va var det mer jag ska köpa??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0