Jag återvänder till affären.

Hur underligt är inte det? I dag återvände jag till en affär jag besökte i mina drömmar för ett tag sedan (kan inte berätta hur långe sedan det var, men jag kommer ihåg att jag varit här tidigare och det visste jag även i drömmen. Jag återvände för att köpa en tandborste jag köpte där en gång.
Den kostade 180:-, så var ovanligt dyrt för en tandborste och den var lika liten som en barns. Jag tittade underligt på tandborsten då jag betalade för jag tyckte att den var dyr.
Jag kommer så väl ihåg den här affären, det kändes som ett köpcentre då affären låg inomhus. Det var glasfönster på framsidan och en massor av plåtburkar kunde skådas, sådana som jag fortfarande ville ha, lika mycket som första gången då jag var här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0