Första träningspasset

Nu ska jag på mitt första träningspass för i år och på ett väldigt långt tag. Jag har precis dragit på mig mina träningsbyxor och ska byta om. Jag googlar runt om kända personer och försöker lära mig hur dom ser ut och vad dom gör då detta kommer vara viktigt att kunna i min framtida karriär.
Ja har aldrig tyckt om skvaller och det är heller inte det jag gör nu. Skvaller intresserar mig inte det minsta då jag tycker att det är ett intrång i någons privatliv. Men att veta vad personen man eventuellt kan stöta på heter och arbetar med är respekt och ett sätt att visa att man tycker personen är viktig.
Önska mig lycka till på träningen och en gång till.. År 2011, jag tror på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0