presenter =)


Presenten jag fick av familjen. Föst fick jag kortet och jag sa, det är glitter överallt.. Då sa Alessandra att det vad mitt paket som gjorde det.. :D




I kortet står det--

Dear Janina,
we are very happy to celebrate with you, your birthday.
We know today is a special day for you and for us becouse we are very happy you are our au-pair and we hope you can feel our love.
Happy birthday!!!

Eleonora, Andrea, Alessandra, Carolina

Vad som var inuti var detta.





Av mamma fick jag mina Salsa skor som jag var hemma och ett knäskydd till träningen. Ska göra en x-ray när jag kommer hem. Sen fick jag en kartong som jag inte fick öppna fören på min födelsedag, så igår öppnade jag sen. :D Trode att det skulle vara tom eftersom jag fick så mycket.
Men den var inte tom.. :P


Det var träningskläder! :D
Precis vad jag behövde!

Av mormor fick jag ett lasse åberg vinglas och pappa och farmor pengar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0