Nästan en vanlig måndag

--Det började iaf som en vanlig måndag, dock var jag otroligt trött och detta skyller jag andrea på, då han skrek som en galning i söndags morse så att jag vaknade. Och det var detta raseri inlägget skulle vara om. För att vara ärlig skäms jag live över vad jag gjorde, men hade jag inte sagt åt honom, hade han aldrig vetat att jag var sur på honom.
jaja, tillbaka till idag.

Det började som en vanlig måndag, dvs. as mycket tvätt.. Jag hade planerat att gå till gymmet efter jag hade gjort allt, men är så fruktansvärt trött.. Fast det var inte bara det som gjorde att jag stannade hemma..





Medan jag hängde tvätten hände något mindre behgligt.. När jag börjde mig ner (och detta utan förvarning, och ni vill säkert inte höra om det här) spydde jag, bara så där. Inte mycket. men för att skydda den rena tvätten fick jag spotta på golbvet.. Inte trevligt, sen smakade det tvål i munnen.. As äckligt.. Därefter kände jag mig ännu sämre och bestämde mig för att kolla klart på teh green zone eller vad filmen hette och sen funny people.. dom var relativt bra.. Snart ska jag hämta ungarna från skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0