Apertivo och fotbollskaos Champions leauge (3)

Vi satt på apertivon, jag och mina kära och tittade på fotboll, jag kännde mig lite stressad runt slutet då jag ville till Doumo för att se matchen då det var 100.000 pers där..
Jag ahde juh bätt mina kopmpisar att fira med mig och jag skulle blli den första att lämna festen, snacka om att jag hade dåligt samvete. Men jag bestämde mig för att dra endå..

Jag, Linnea, Maria och Dario sprang från baren till doumo. Det var kaos när vi kom fram.. Vi kom precis innan den slutade och svetten bara rann, och detta bara efter fem minuter av att man stod där i folkmassan.
Inter vann, så fyrverkerier flög och folk sjöng och hoppade, verkligen minne för livet, plus något som troligen bara händer en gång i livet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0