shopping är njutning

 

Nog önskar man ibland att man var millionär. Man skulle kunna köpa så mycket kläder.

Tyvärr är inte det mitt fall. Man får inte så mycket pengar som Au pair, vilkt ger lite pengar för att köpa kläder.

Men i lördags gick jag och Nina på en shopping streak. Jag letade efter svarta gummistövlar, som jag tyvärr i slutändan inte köpte då som var för dyra för min plånbok.

Det som jag dock köpte var vita jeansleggings, då jag letade efter vita jeans som jag aldrig hittade och blev nöjd med, bestämde jag mig helt enkel (med lite snacka med Nina) att leggings kanske var bättre på sommaren än jeans, för det är juh egentligen den enda gången man har vitt på sig, iaf i Sverige.

Sedan köpte jag svarta tights då mina andra var trasiga och vita tennisskor och ett svart och ett vitt skinnbälte.

Jag kan då säga att jag har handlat ganska mycket kläder nu till vår och sommar.

Förra helgen handlade jag vita shorts med högmidja, en blå t-shirt och svarta tennisskor.

 

 

 

I veckan fick jag även ett jätte fint bälte från Alessandra som hon köpte till mig på Zara, jag var så glad!! det är verkligen as snyggt!!!!

 

 

 

 

Den här familjen är bäst, Alessandra ger alltid mig en massa saker. =D

Det kommer vara svårt att lämna familjen då det vart så snälla. Dom vill juh gärna att jag stannar ett år till, men efter en tids tänkande, måste jag tyvärr säga nej. Även då familjen är jätte underbara så är Milano inte den roligaste staden och jag vill se något nytt eller börja plugga..

Är det någon som letar efter den bästa au pair familjen, är denna en stark rekomendation.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0