rolig dag

Igår var en lång, men rolig dag.

Det jobbiga med hela dagen var att jag gick runt och frös även om det kanske inte var så jätte kallt. Men vi var juh lite mer upp i norr än vad Milano ligger. Men innan vi åkte iväg så var vi på en stor marknad.

Jag och Jannika tog en tur upp till Bergamo. Och upp till "Altra Citá". Eftersom vi båda aldrig hade varit där, gjorde vi lite underliga saker, men vi hade det trevligt..




Det var vackert väder men som sagt lite kallt och blåsigt.

Vi njöt av utsikten från ett slott vi gick upp till. Man såg enda bort till alperna. Det var jätte fint. Och de fina byggnaderna förståss

Vi åt mumsig pizza. :D Jag åt med lax, någon sort spenat tror jag det var och något sort ost. Jätte mumsigt!!'

 

På tågturen hem åt vi en bakelse som var speciell för bergamo. Den var också jätte god. Tur nog äter jag inte socker så ofta. och nu ska jag återgå till inget igen ett tag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0