Lite ironiskt endå

Som jag har sagt till er en miljon gånger. Det verkar inte som att jag någonsin kommer bli av med mina gravidkomentarer.. Att byta land hjällpte juh verkligenn inte. Dock har jag hört det lite mer få gånger än jag gjorde i Sverige.. Men nu jag verkligen fösökt bli av med den. Jag tran på gym, har slutat äta socker.. Men det verkar inte hjälpa.. Idag kom min kursledare på gymmet fram till mig medan jag pratade med en tant i kursen. Hon sa inte någon utan hon kom fram till mig. La handen på min mage, kände lite (men så klart kännde hon inget) sen flyttade hon handen till andra sedan.. Men fortfarande ingen spark.. Jag bara kollade fundersamt på henne.. Sen frågade hon mig (jag antar att hon sa tjock, det var juh på italienska och min italienska är sisådär) om jag var tjock eller om jag var med barn.. Jag sa tjock.. Då frågade hon mig varför??? Öhh ok???

Tanten jag pratade med sa att det var för att jag hade ätit, och jag höll med henne.. Kakor och sånt..

I slutet av lektionen sa läraren att jag skulle sluta äta mjöl.. så det blli mitt nästa projekt.. Att lägga av med socker var svårt nog, men jag klarade det. Så med mjöl kan väl inte vara så svårt..

Önska mig lycka till..

Funkar inte det här.. ja du.. Då måste jag verkligen dra i tyglarna hårt och försöka och inte äta något alls.. :/


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken mupp som sa så!



Jag skulle nog inte sluta med mjöl. Finns ingen orsak att sluta med mjöl så länge man inte är glutenintolerant!

2010-03-25 @ 09:44:34
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0