Promenix och horspaning

Jo då, det är lika roligt som det låter. Jag kan erkänna att jag är hel knäpp, eller bara nyfiken i andra ord. Igår när jag och Enzo gick på promenad. En jätte rolig kväll. Vi tog en glass och gick sedan och spelade en massa spel på ett shoppingcenter här i närheten, as roligt! :D
Jaja tillbaka till ämnet.
När vi var på väg hem, klockan var närmare 00, eller över kanske. När man går här på vägarna kan man se horor stå vid vägkanten. Jag visste inte hur sånt här gick till, men min kära vän, fyllde i det tomma rutorna.
Vissa tjejer såg helt normala ut (eftersom det är olagligt så måste dom se normala ut så de kan hitta på ursäkter) och vissa går i typ hotpants och högklackat, för mig-- ingen vacker syn.

Den näst sista horan vi såg blev nästan uppplockad. Jag såg en man i en bil, han körde ovanligt sakta, så jag kännde att något var på gång. Jag sa till Enzo att vi behövde stanna, så  vi låtsades kramas, eller låtsades och låtsades, sånt går inte att låtsas.. och sen hade jag utsikt över det hela. Nog stannde han och pratade med henne, men senare drog han iväg.

Enzo berättade en upplysade sak, ja eller fler men just den här. Jag trode att männen eller de sökande bara gick fram till en hora och sedan sa vad han ville ha, men tydligen åker han runt och kollar inte hur dom ser ut och sedan bestämmer sig.. Ja ursch, det här knäppt. Jag förstår inte fetischer. För normal behöver inte människor köpa sex, utan det är endast en pervetion. Det finns mer subtila pervetioner och mer extrema. Och detta är en av de excisterande. Sedan har vi S&M, golden showers, rollspel, ja det finns nog många. Men det är en annan diskution.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0