Lördags shopping

I lördags åkte vi in till Milano, ”sista” dagen med Nina i Milano, och sista dagen för henne. Jag ska dit i veckan.. Vi gick på shopping. Och jag hittade den klänningen jag hittade då Linnéa var här och jag inte köpte den, sen när jag bestämde mig för att köpa den var den slut över hela Milano och när jag var i Paris hittade jag den, men köpte underkläder ist. Är inte det öde nu, att jag hittade den!? Jag ska ha den på midsommar så jag visar er den då.. :D Och så ska jag träffa Kim på midsommar, jag längtar någe fruktansvärt att träffa honom igen. Den sexiga killen! Jag är orolig att jag kommer hoppa på honom så fort jag ser honom bara. Med min vita oskulldsfulla klänning och mina sexiga parisie underkläder. ;)

 

 

 

Till lunch åt vi våran älskade Pancirotti och sedan åt vi Kina. Älskade Kina mat!! :D

Efter att jag lämnat Nina på tågstationen så tog jag ett långt bubbelbad med den fizzboll jag fick i julklapp av familjen, lyssnade på skivan jag fick av Enzo (det var då jag kände att kanske den skivan jag fick, var en kärleksskiva..) därefter började packa, och nu har jag packat hela den stora väskan på 28,4 kg. Vilket betyder att jag måste ha en till väska (som familjen sa att dom skulle köpa till mig) och mer kilo. Kilona är så fruktansvärt dyra!! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0