Flyget till Paris

Flyget till paris gick jätte bra, dock var det lite missförstående mellan mig och Marine innan, om biljetterna.
Jag trodde att Marine hade skrivit ut sin biljett då hon hade checkat in på internet, så jag skrev bara ut min. Så när vi var på bussen in till flygplatsen kom missförståndet fram, men allt gick bra. Lite stress innan men när vi kom fram var det lugn.

När flyget landat i Paris tog vi tåget till andra sidan staden, där vi skulle möta upp Marines syster Julie.








Första kvällen i Paris bestämde vi oss för att träffa Ami för en middag. Jag kan då erkänna att det jag beställde inte alls var som jag trode, inte heller för fransyskorna.

Under middagen berättade Ami om sin nya kamera hon köpt, kostade runt 150 euro, inte alls dyrt då kameran även funkar under vatten. Och detta är bevisat då Ami provade hemma i sitt badkar. Undra vad hon fotade.. ;)
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad kameran hette.





Vad Marine och Ami åt. Någon sorts hamburgare.
Då jag inte gillar kött valde jag getost istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0