ikea dag

Igår var jag och alessandra på ikea. Men innan vi åkte dit, åkte vi till postkontoret för att hämta upp ett paket jag fick av mamma. Inne fanns en liten nalle för alla hjältansdag. Så söt! och så fanns det så klart andra saker också som tex min allergimedicin och en skärp, som jag väntat på men som tyvärr inte var det skärp jag ville ha.. men jaja. Bara en månad kvar till jag komm hem till Sveirge.

 

På ikea köpte jag en blomma (mitt horoskop sa att jag skulle köpa mig en blomma, för det skulle göra mig glad, och nog ligger det något i det. Mitt rum känns mer--- hemtrevligt, mer som mitt) och en vit kruka, jag ville egentligen ha en svart men jag hittade tyvärr ingen..

 Men köpte jag två ramar som jag kan stoppa kort i. Tyvärr har jag bara ett kort, men nu har jag iaf en fin ram till den. =)

Och vanlijljus som jag kan tända i min lykta jag fick av mamma när hon var och hälsade på. Och nu luktar mitt rum så mycket mysigare, allt känns mycket mer hemtrevligt som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0