hm..

Ja du.. kanske det är det tråkiga vädret eller jag vet inte.. Det borde juh vara tvärtom då vi går mot ljusare tider. Men jag känner mig bara mer deppig.. Jag har varit glad jätte länge och sen igår, bara försvann det.. Nu känner jag mig deppig och är trött på mitt liv här. Jag tänkte att jag kanske skulle stanna ett år till.. men nu känner jag verkligen, ALDRIG I LIVET!!!!
Det är inte det att jag ogillar att vara här, för det gör jag verkligen inte. Det är bara att livet är så tråkigt och rastlöst..

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

det blir bättre =) så känner man ju ofta när det är grått. men snart blir det varmare här (när det fortfarande är iskallt i sverige) och plötsligt finns det tusen mer saker att göra hihi.



det är inte bara skolan. det är en massa skit, men vissa saker har börjat bli bättre i alla fall

2010-02-17 @ 09:18:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0