Onda knä

Mitt knä, det ena gör bara ondare och ondare. Fick en tid hos doktorn till i onsdag men jag avbokade tiden. Jag vet att allt han kommer säga är dom inte kan operera för dte är inte så farligt eller att jag får en remiss till någon annan och får betala ännu mer pengar.
Nej jag väntar ett tag till. Jag köpte stöd när jag hade fått svar från röntgen som var för ca 6 månader sedan, då doktorn sa att jag skulle det. Köpte det på apoteket, och det har slagit mig på sistone att det nog inte är rätt. Han sa att jag skulle köpa sånt som handbollstjejer har när de har knäskador och så fick jag smärtstillande, men dom kastade jag bort. Pumpa in mediciner i kroppen, Puh! Nej tack du!! Så sjuk är jag inte ännu.. Då ska det vara riktigt dåligt!
Så jag ska köpa ett sånt söd, hittade några på nätet, men hur ska man veta sin storlek??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0