Younger next year

Böckerna fick jag tag på i fredags. Jag hade beställt hem de till Sverige och nu är det på väg till italien.
Den första av böckerna som jag startar med är ” Younger next year” som är en typ av hälsobok.
Innan jag flyttade till Italien jobbade jag på hemtjänsten. I denna bok pratas det bland annat om att ”normalt åldrande” inte alls är normalt och att många av Henry S. Lodges äldre patienter säger att det inte vill bli alltför gamla. Något som även jag fick höra av det äldre under min hemtjänst tid.

Jag har alltid undrat hur det kom sig att vissa äldre i sina 90 var så pigga och krya och medan vissa 70 åringar var sega och sjuka.
Tror jag kommer få mina svar i denna bok, och jag ska leva efter det!! Jag ska bli en snygg och pigg ålding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0