The collector

Igår kollade jag klart på de desperate housewives avsnitt jag fick av brorsan. Sen började jag kolla på en film som var så samma skiva.. The collector.. men efter 10 minuter stängde jag av, den var alldeles för läskaig för att kolla på själv..

Alessandra kollade de första minutrarna med mig, men mer klarade hon inte. Sen sa hon att hon förstår nu varför jag alltid är så rädd när jag inte vet att hon kommer och hon helt plötsligt är där.. haha

 

På tala om rädd. Iförr går pratade Carolina i sömnen.. Hon sa - One minute, one minute... och något på italienska typ aspeta eller något.. Jag satte mig på min säg i skräck och väntade på att hon skulle komma men det gjorde hon inte, något som glädjde mig.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0