Swedish love stories

Nu har det varit ett tag sedan jag uppdaterade här igen.
jag ska försöka bättra mig.
Lite uppdatering från möbel mässan i Milano börjar vi med där jag hjällpte till att ställa ut Swedish love stories för Svensk form.
Det var stressfullt och mycket att göra, men ack så roligt det var.
Förutom att jag satte ihop mer möbler än jag någonsin gjort tidigare, lutade jag mitt första golv.

För att jag inte ska tråka ut er och inte prata så mycket om det här. Rekomenderar jag er att gå in på Ewa Kumlins blogg och läsa om hur mässan artade sig under veckan!

http://fru-form2.blogspot.com/search?updated-max=2010-04-18T02%3A48%3A00-07%3A00&max-results=20








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0