Superstudio

Idag ska jag till Superstudio. Mitt volontär arbete börjar idag.. Hoppas det inte är för svårt att hitta dit.. men jag har tagit mig tid så att jag iaf är säker på att jag kommer dit i tid..

För er som inte vet så är det en jätte viktig möbel och designmässa i Milano i nästa vecka, "temporary museum of new design" och det är här jag ska hjälpa till, under den swenska fliken "swedish love stories". Det ska blir jätte kul. Dock är jag väldigt nervös. Min näsa rinner och ögonen är hämska, allt för pollen.. Men vad ska man göra.. dom bryr sig förhoppningsvis inte.. frågan är vad man ska ha på sig.. det jag bestämde mig för igår, passar inte idag då det är fult väder. så jag väljer en svart t-shirt och slitna ljusa jeans.. hoppas det blir bra.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0