Povera Janina

Ja det kan man säga, stackars Janina.
Några biverkningar från min diet. Nopp inga humörsvängningar---än.. Men problem att sova plus paranoia.
Igår när jag gick och sov kunde ja inte somna, det tog evigheter.. När jag väl somnade vaknade jag massa gånger pga olika anledningar. Den vanligaste var att mina ben hade somnat och jag hade myror, myror som gjorde så fruktansvärt ont att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
En gång vaknade jag även av att jag tyckte att Carolina var i mitt rum och sa mitt namn.
För er som inte vet går carolina i sömnen och har varit inne i mitt rum ett par gånger, jag har även hittat henne sittande i sing säng med öppna ögon. Hon är läskig..
Så jag gjorde som nog de flesta skulle göra som lider av paranoia. eller kanske vanliga människor med.
jag gömde mig under täcket.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0