Jupp, jag är upprörd

Efter en lång dag men mycket promenad och träning vart jag "ledig". Andrea tog tjejerna till Milano för att handla skor. han undrade om jag ville följa med. så klart sa jag nej, det är väl inge roligt att gå och kolla på en massa barnkläder.
Jag gick ut och satte mig i solen i stället och fortsatte på min älskade bok. Gick hem vid 18.30 och började med middagen då ingen var hemma. tänkte jag skulle överraska. men nej då.. Då frågar jag när jag är mitt i allt lagandet om de kunde köpa mjölk för det behövdes.
Ja då passade Andrea på att säga att dom ska äta middag på restaurang. Hur schyst är det på en skala..
Så jag juh säga att jag blev lite förbannad..

Nu kom Alessandra in på mitt rum och bad om ursäkt för Andrea.. Psst.. Jaja, vad ska man säga.. Hon sa att det inte komemr hända igen och att det inte är vanligt för dom att sånt här händer.. Men då ska jag säga att det har hänt många gånger förut. Inte att jag har lagat mat för att ingen ska äta, men att dom drar iväg och äter utan mig och jag får sitta och undra vart dom är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0