En sån härlig dag

Jag önskar att ni kunde vara här. Dock ogillar jag onsdagar generellt men ack så skönt det var idag.
Jag gick till gymmet som vanligt, men orkade inte springa 30 minuter så gjorde bara maskiner och cross trainer. Sen tog jag mitt pick och pack och gick till parken och solade i 2,5 timme.. så mycket brunare blev ajg tyvärr inte. Men imorn då ska det tusan ge med sig.. Tyvärr blir det inte så länge heller då jag måste hämta Carolina 13.50 som vanligt på torsdagar.
Jaja, tillbaka till idag.

Jag börjar verkligen njuta av livet. Som en låt som jag lyssnar på som går så här " everyday is a gift and not a given right" gör mig inspererad. Jag kollar på blommorna och de gröna löven på träden, och andas in den härliga luften. Min bok hjälper mig även lite att vara tacksam för min kropp, den har juh allt och det är inte ofta den säger emot. man ska ta vara på det man har..













Det var en perfekt dag, iaf i slutet. blå himmel och varmt väder.
Jag och carolina avslutade dagen med lite fotbolls och volleboll lek, och även en promenad och lite lek i lekparken. 19.30 var det fortfarande varmt ute.. =)

Idag fick jag även en teckning av Carolina. :D

 

Om man kollar in bena, ser hon hur smal jag tycker att jag har blivit.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0