En energirik dag

Imorse hade jag mycket tvätt att stryka och ta hand om. Men med musik går allt lätt. Plus att jag är duktigt på att stryka så det tar inte så lång tid plus att det blir snyggt endå.. :D



Tog ungefär 40 minuter skulle jag tänka mig, tog inte riktigt tid.. :P



Sen gick jag till gymmet i rasktakt. Provade en ny "drog" idag. hehe det är egentligen inte någon dirket drog. Men nu ska jag börja använda det.. Koffeintabletter.. Jag behövde inte öva någon fruktost men endå var jag så fruktansvärt pigg. Jag skulle kunna stannat på gymmet hela dagen. Men stannade i 2 timmar, 2 timar av hård träning. Jag ska fane mig bli vältränad!! Jag ska göra allt jag kan.. nu provar vi drogen i någon månad och se om det blir någon ändring. Förutom att jag får mer energi förståss..

Nu är jag trött och har träningsverk i ryggen. På gymmet gjorde jag först cykling 10 min, sen maskiner i 40 min därefter gjorde jag cross-trainer 45 minuter och sen sprang jag intervall i 30 minuter. jag är jätte stolt. Jag ska försöka hålla upp det här. Min nya livsstil.. haha nej inte riktigt, men de här två månader jag har kvar här ska det försöka vara det.
Jag är fortfarande lite pigg, men fruktansvärt slut i kroppen-.
När jag kom hem klockan 14 så åt jag förståss lunch.

coctailtomater, getost, tonfisk och bönor. det avr gott och nyttigt!! :D
Nu är det slut på middag (ska endast äta en smoothie eller sallad på kvällen då middag e för sent), socker och bröd.. Önska mig lycka till!!!

Linnéa!! Du kommer får köpa mer koffeintabletter till du kommer ner och hälsar på mig. Men jag pratar med dig sen!!

Puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0