Burn down the house

I lördags morgon, innan bröllopet åkte jag och mamma till norrtälje för att köpa en strapless bh och en väska som matcha mina skor (vilket vi hittade), när vi kom tillbaka hade vi bara 1,5 h till vi behövde åka till bröllopet. Jag plattade håret, la tången på en trästol med en kudde, sladden räckte inte längre än så. Jag sminkade mig, plattade lite till, åt, sprang runt som en höna. När jag körde bilden på motorvägen mot norrtan kom jag på—stängde jag av plattången????? :S ööh, nej det gjorde jag inte.. Ahhh panik, jag visste juh  vart jag hade lagt den. Som tur var vad mormor hemma, så hon åkte till vårt hus, och som tur var hade hon en nyckel..

Vad tror ni, hade jag lämnat plattången på, var jag verkligen så dum??
hehe, jo då jag hade glömt den på, emn ingen brand, så det var juh tur!! Tack mormor, och fy janina!! Som sagt, allt har en mening, fast om jag hade tänt på huset med mina älskade katter inne, skulle det aldrig ha en mening..

 

Nu sitter jag på planet till Milano (tre säten för mig själv.. hihi) funderar på om glasskålen jag stoppade i mitt halvtomma bagage klarar sig.. Äh.. inget att oroa sig för, jag akn juh endå inte göra något. Nu ska jag fortsätta
läsa min underbara bok.

 






P.S. Tog bort alla vanliga kurser från universitet jag sökte, nu när jag nog kommer flytta till france.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0