Mys pys

Idag har jag vart inne i stan med Lena och Magdalena.. haha dom har båda lena.. underligt.. jaja. Vi var och kollade kläder. hittade dock inget.
Ska shoppa på fredag då jag får min svenska lön, ska bli så kul.. hihi.. längtar verkligen..

Magdalena åkte hem vid 14 tror jag det var då hon behövde hämta sina barn på dgais. Lena började klockan 16 och jag var hemma hela dagen. super nice.. :D

På tala om nice. Tror jag Shayna, Joanna och Marie ska åka till Nice nästa helg. ska bli as kul!!!

Har juh dock träffat en kille som jag spenderade hel min eftermiddag med. Han är väldigt söt och snäll.. det lilla han säger, men man ser juh hur personen agerar.. Han tyckte inte det var lika kul med Nice.. Men han brydde sig inte.. :d

Imorrn blir det Milano som vanligt då jag laddade på mitt busskort idag.. :D Ska nog ligga i parken och läsa eller så ska jag vara med Maria.. vet inte vad hon har tänkt.. :D

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack för en trevlig dag! =)

kom på att jag aldrig gav dig pengar för tunnelbanan :P fixar det på söndag om vi ses då =) hoppas hihi

2009-09-23 @ 18:18:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0