Fredags party

Fredagen var rolig.. Vi gick till "old fashion" som jag som sagt hatar.
Men kvällen började på Doumo där jag träffade tjejerna för drinkar. Efter ett par glas vin kom även Ivan och joina oss.. :D






Det var en väldigt trevlig kväll och jag älskade att ha Ivan med, även om jag skulle ha haft ett annat slags kul om det bara hade vart jag och tjejerna då vi skulle dansat mycker mer. Hade även vart bra att ha en mindre väska då det inte är så bra att ha en stor väska då det känns som man väger 150 kg och bär på en till person på sidan av höften.

Vid 3 tiden åkte vi hem. Jag fick tillbaka mina flipflop av Lena som lånade dom när vi gick till "Old fashion" då hennes skor gjorde illa henne.
Magdalena tog förta taxin, Lena andra och jag och Ivan gic k först till Doumo och han berätrade att det inte var något säkert område att gå här själv om man är tjej. Men i Doumo där det brukar finnas en miljard taxi fanns ingen. Så då gick vi till San Babila för att där brukar det med finnas.
På vägen såg vi "konst", det var stora coca-cola flaskor med olika färger och mönster. Ivan såg en rosa som han visste jag ville ha, så då sa. "Den här ska jag ta hem till dig" och så kramade han den.. :D

Men när vi kom fram till San Babila fanns det inga taxi där heller. så vi ställde oss där och kramades och väntade och efter ett tag fick vi tag i en.. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vill se en bild på killen!



;)

2009-09-29 @ 18:34:08
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0