En busy Lördag

Det blev en sen kväll i Fredags. Vaknade upp i Ivans säng runt 10 tiden. Behövde gå upp och göra mig i ordning. Så sa att jag behövde gå. Men som vanligt så blir det att jag stannar en timme till. Så jag var hemma vid 11.30. Bara hoppa in i duschen och fixa mig i ordning då jag skulle möta tjejerna vid Doumo 13. Vi skulle ut och shoppa.

Jag hittade de älskade skor jag längtar efter. Alla tyckte ocklså som var fina så Elisa köpte blå, jag svarta och Petra vvill köpa bruna. Sen köpte jag även en väska, liten runt som ett klot, väldigt söt. Petra funderar på att föpa en hon me.. hihi.. :D



Vi var inne i Milano ända till klockan 20 då vi sen skyndade oss hem för att fixa iordning oss till vår utgång.
Vi möttes alla klockan 23 vid Doumo och gick sedan till den stora fontänen framför slottet där vi skulle möta Petras kompis som skulle ta oss till en club. Ja så var det iaf vad vi trodde.

Väl framme i hans lägenhet (där vi bara skulle ta en drink och stanna 30 min) sprang tiden iväg och vi stannade där. Inget som vi var särskillt förtjusta i.
Men vad skulle vi göra? Tunnelbanan hade slutat gått för några timmar sedan så vi hade juh inget val än att stanna där. Men sova, det skulle vi tusan inte göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0