Dag 7

Dag 7 Tisdag

Jag vet inte vad det är med mig. Nu har jag lite hemlängtan. Jag kännde något  när jag vaknade. Vet inte riktigt vad det var, det var förstås hemlängtan och det känndes som dom inte riktigt gillade mig, men allt var bara inbillning. Så fort jag kom ut genom min dörr, kom Alessandra fram till mig och frågade om jag mådde bra, för klockan var juh 10.30. Jag vaknade kl 8 då jag hade satt min klocka för jag och Shayna skulle juh träffas, men sen kände jag att det känndes onödigt att betala 40 kr t/r för två timmar inne i stan och hon förstod. Hon bor juh bara två stationer från Doumo så hon kan juh gå.. Lyllos henne, det vill jag me. Men man kan juh inte få allt. Hennes familj är tydligen rika, men hon får bara 20 euro mer i veckan än mig. Jag gillar min familj. Och som jag skrev förut tror jag inte att jag skulle känna mig hemma hos en rik familj. Det är som att gå in I en Louis Vuitton butik, jag känner mig inte hemma där. För jag kan inte köpa något..

Det här låter lite elakt, Shayna sa precis samma sak igår. Att vi längtar till barnen börjar i skolan. Jag gillar mina barn jätte mycket, Vi har det jätte roligt ihop och tiden går rellativt fort. Men när dom börjar i skolan kan man få den rutinen man vill ha.
Man (Shayna och jag) är juh ledig på förmiddagen fram till 16, vissa dagar kanske lite tidigare då barnen ska på religonslektion på ett annat ställe än sin skola så då följer man juh dit.. Annars är det bara dammsuga, diskmaskinen,  hänga och stryka tvätt. Vissa dagar tar det längre och ibland kortare tid.. Men jag räknar med 1,5 h. Det är inte så länge.. Sen ska vi börja på gym, Shayna jag och Joanna. Vi har inte träffat Joanna än, för hon är på semester med sin riktiga familj.. Men kommer tillbaka snart.. Å jag gillar verkligen Shayna, vi klickade verkligen.. Jjag är kräsen på vänner, jag vill bara umgås med dom som jag normalt skulle umgås med. Och hon är en sådan.. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0