Dag 5

Dag 5 Söndag

Kom hem klockan fyra i morse. Michele skjutsade hem oss.. :D
Kvällen var kul fast inte så roligt som jag trode att det skulle vara. Och nej Andrea och Michele har nog rätt, man ska nog inte gå ute själv sent. Shit asså. Killarna var på en i smyg hela tiden. Gick man förbi, smekte dom ens hår, ibland tillochmed drog en i håret, eller dansade väldigt nära.. blä!
Nej det var inte så roligt.

Idag ska jag som sagt till stan med Emma. Just nu är klockan 10. Så har bara sovit 6 timmar, men jag kommer nog verkligen inte kunna somna om.
jag måste gå och ta en dusch, inte bara för att jag behöver ta en. Utan nu extra mycket för att alla skulle ta på håret.

Åt bläckfisk som alessandra tilllagade i går. Det var faktiskt riktigt gott, inte segt alls. Tog förvisso 3 timar att göra.. Ursch den blev helt lila bläckfisken och den var rosa (frusen) först.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0