dag 2

DAG 2 TORSDAG

Fick precis starta om datorn, då jag hade tryckt på musknappen några för många gånger. Saken var den att jag rapade med öppen mun, vilket gjorde att jag råkade dräggla. Som hmnade mellan knapparna, så behövde torka upp det..

Klockan är iaf 22.44 och jag skrev precis innan detta hände att jag undrade över spänningen i uttagen, om den var den samma här som hemma. Får hoppas på att den är den samma så jag inte får någon kortslutning på datorn..   :S

Idag har jag vart med Eleonora och Carolina hela dagen. Vi har vart i parken och sen på biblioteket, sen åt vi lunch och kollade på film, sen lekte vi ännu mer så nu är jag riktigt trött.

Vi hade middagsgäster, dom gick typ nyss. Jätte trevliga, tyvärr kunde inte tjejen prata engelska men hennes man gjorde det.. Men det splear inte så stor roll, jag lyssnar endå.. :P

Idag frågade Maria mig om jag vill följa med ut på Lördag, och det vill jag juh förståss. Jag måste träffa lite människor mer än dom jag bor med. Det bkir förhoppningsvis jätte kul. Jag ska först åka till henne, antar att jag kommer köpa busskort snart. Måste äbven höra med alla hur öppetiderna på affärerna har, även mat affärern, då det är där man köper vin och öl.

Imorse längtade jag fortfarande hem, det gör jag iof nu med, men inte lika mycket som då eller igår.

Jag tror att allt kommer gå vägen här. Sov rellativt skönt i min nya säng. Den är lite för hård för min smak. Känns lite vasst i ryggen, desutom är det juh en liten säng, så det känns ibland som om jag ska rulla ut.. :P

Nej nu är jag jätte trött.. Ska gå å sova. Alessandra sa att jag fick sova så länge jag ville imorrn då de kommer vara hemma, så vi får se när det blir, blir säkert vid 8 endå..

Okej.

Bona Notte, eller något sånt. Måste köpa en italienska bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0