Dag 14 Tisdag

Dag 14 Tisdag






Glömde skriva igår. Så får göra det idag.
Men går dagen var en bra dag. Dock regnade det hela dagen.  Hade bestämt mig för att åka in till Milano så efter lite uppmuntran att gå ut och utforska – ”inget dåligt väder, bara dåliga kläder” från kusin, packade jag min väska, fick låna ett paraflax av Alessandra och drog mig ut vid 12 tiden, då jag fick inbjudan att dra och äta lunch med Renaud. Det blev pizza, haha jag hade jätte trevligt och han bjöd.. :D
Men riktigt så lätt var det inte. Vi bestämde att ses vid Doumo, alltid min mötesplats.. Jag stod där med mitt paraflax i 10 min och tänkte –nä här vill jag inte stå och se dum ut. Så jag bestämde mig för att gå in och kolla i Doumo då det inte var så mycket folk. Han ringer väl när han är här å det gjorde han.. – ”Vart är du? Jag har väntat här i nästan 25 min..” hehe jag är inne i kyrkan viskade jag, då det måste vara hel tystnad i kyrkan (men det var det juh inte för dom höll på att bygga där inne), sen gick jag ut och mötte honom, stod där med ett
paraflax och kostym..









Sen åkte jag hem och fixade lite och sen gick jag och hämtade tjejerna i skolan.

Jag har ett väldigt slappt jobb endå. Jag hämtar tjejerna i skolan och sen är med dom till typ 19 då Alessandra kommer hem från jobbet. Vilket bara är två timmar.
Igår när Andrea kom hem, hade han tårta med sig. Andra gången nu (varje tisdag brukar han visst göra det) MUMS!! Det var några sorts kakor. Då vi precis (vuxna, barnen hade redan ätit) skulle hugga in ringde min mamma. Väldigt trevligt att prata med henne! Jag sa att jhag tror att jag börjar bli lite tjockare av alla kakor dom har i huset och tråtorna som Andrea kommer hem med, plus att jag inte har hittat något träningsställe jag vill vara på än. Så sa hon att jag skulle dra ner på kakorna. Så igår tog jag hennes råd och åt bara en halv. Vilket var nog, men visst skulle jag kunna äta mer.. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0