Somewhere over the rainbow

Igår, fick jag ett "dump" meddelande på face från Ivan. Men jag tar inte sånna saker på internet så jag bestämde mig för att traska ner till hans hus. Jag vet ju vart han bor..
Så jag plingade på två gånger och ingen svarade. Tänkte att han nog var på jobbet så jag plinga på hos Armando (Ivans vän som bor i samma trapphus), men inget svar där heller. Så jag tänker. Jag sätter mig här i parken och solar lite och väntar förståss..

Efter ett par minuter så blev jag förståss uttråkad och börjar knata mot en damm med fiskar och trädgård precis vid hans hus. Och då ser jag honom. Han står där och pratar med sina mm, knark kompisar?
Så jag går fram och frågar om vi kan prata.
Vi går mot hans port.

Han kollar med kärleksfulla ögon och kyser mig. Okej? tänkte jag, va är det här nu rå?
Ja du det kan man juh undra.. Så här gick det inte riktigt till.. hihi.
Jag frågar om Armando är hemma för han kan juh engelska men Ivan sa nej och att han var med dom där kompisarna..

Men då precis hör vi en röst som säger Hej.. Nä men se Armando kom precis hem.. Så jag pratar lite med honom och säger att Ivan precis hade dumpat mig.. Han blev jätte förvånad. Lika förvånad som mig.
Ivan säger att det här inte är någon bra tidpunkt för honom.. Jag säger att Ivan har träffat en nu (som han sa till mig) Armnado säger nej. och jag tror på det med. han har inte träffat någon annan, han har juh vart med mig alla dagar i veckan. när skulle han ha tid?

Ivan har tydligen gått tillbaka till sitt konstiga jag igen.
Sina "kompisar" som han själv inte tyckte var hans kompisar. Kanske droger vad vet jag? Och han har sagt upp sig från sitt jobb.. Han ändrade sig helt..

Nu när jag sitter här och när jag kom hem igår tänkte jag på hur han såg ut. Han såg verkligen inte ut som sig själv.. Jag vet inte vad som är fel.
Jag ska ge honom någon vecka, sen ska jag prata med honom igen..

Jag har fått en ny kompis iaf Armando. Efter våran 1 h promenad så böt vi nummer.
Hans pojkvän ringde honom under promenaden och berättade värsta roliga historien.
Men den tar vi någon annan gång.. :D

Nu mår jag mycket bättre.. Det finns inget värre att få ett mail på face eller i mailen..

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jobbigt att det är så!

skönt att hans kompis verkar vara en bra kille i alla fall =)

2009-10-01 @ 11:11:02
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0