My new BFF

Carolina, min nya BFF.
Var och hämtade tjejerna i skolan och Andrea insisterade på att följa med.. Han gillar det.. Så när vi väl hade hämtat dom så skulle jag och Carolina på basket (tyvärr var ingen söt kille där idag, håller tummarna att han är där på tisdag) och Eleonora skulle träffa några kompisar i biblan. Och då var andreas fråga vem som skulle ta vem. Så han frågade Carolina om hon ville att han skulle ta henne eller Janina.
Hennes svar var Janina. och han frågade typ 3 gånger och fick endå samma svar. :D

Så när han väl berättade nyheten för mig, blev ag förståss jätte glad. :D hihi och Carolina gick fram och kramade mig med ett jätte stort leende.
Det känndes bra kan jag säga er!!! Vi har så roligt ihop! :D

Vid middagen berättade Andrea det för Alessandra, hon tyckte det var kul. Jag lutade mig över bordet och sa till Elle och dom andra. "Hon är min nya BFF" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0