Ieri

Igår träffade jag doktorn på gymet. En gammal gubbe. Alessandra sa till mig på morgonen – Gör han något underligt får du se upp.
Men inte vet jag vad underligt är här i Italien. Dock hände det något konstigt, men vad skulle jag säga?

Jag kände mig obekväm och jag känner mig bara obekväm att säga det högt.
Han skulle lyssna på mina lungor och mitt hjärta och jag behövde ta av mig bh:n. Jag ville egentligen inte och jag frågade honom varför, då skratta han bara och sa typ att han skulle lyssna. Så det var väl bara å göra det. Tänkte att det kanske vad normalt för Italien. Men det var det inte. :S Snacka om att utnyttja sin makt. Andrea sa tom att det är till fördel för det mesta att ha sin bh kvar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0