Frukost på Hotellet

Vårt hotell har frukost som ingår.. När vi sätter oss vid frukosten så känns det som man är på semester i utlandet. Frukosten är så söt. Den är mest bara bullar och cruesants.. Men vi äter endå hungriga som vi är.. :D
Efter frukosten går vi och sover i en timme. SEn tar vi våra saker och går ner till Petra och deras rum.. Vi stannar över utcheckningstiden. men ingen verkar bry sig från hotellet. Kanske vi kunde ha stannat lite längre?





Vi är trötta. Skulle vilja gå på sightseeing men vi sätter oss i en park och solar istället. Jag får byta mina leggings till min kjol jag partade i på natten. För här är det varmt. 25 grader i solen gissar vi på..





Runt 15 tiden ska vi ta ett går hem.
Vi står och väntar på att det ska komma till platform 1 som det stod men något tåg står där redan. Nämligen det som skulle gått innan då det är försenat. Vi väntar och jag kollar på skyltarna där det står när och vart dom ska gå.

Jag frågar Kim varför sifrorna bilinknar. Då sä'ger hon att det är för att det ska gå.. Jag bah nej Vårt bilinkar.. Jag ooops dom har flyttat tåget till 3, vi måste skynda oss klockan är fem över och den skulle gå 8 över.. Vi går dit och hoppas på tåget. Allt är lugnt.. :D Mycket fint tåg och det stannar inte en enda gång förutom end stationen.. :D



M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0