Fis Pilates

Idag prövade vi en ny kurs på gymmet. Pilates. Var inte så himla jobbigt. Men lite endå.. Det är lite halvsvårt när man inte förstår vad det är dom säger man ska göra, men man får pröva sig fram..

När vi gjorde en övning om att rulla fram och tillbaka över ryggen och sedan hålla balansen på rumpan. Var det en som fes.. haha. En gammal tant precis bakom mig. Jag höll på att skratta ihjäl mig men försökte hålla ett relativt neutralt ansikte.. hihi Men inombords dog jag.

Men jag vet hur lätt det är att-- hm-- råka släppa sig under pilates.
Då jag gick på balettakademien i Stockholm på pilateskurs råkade även jag göra det. Man använder juh magen så mycket så, ja ibland kan någon flyga ut.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0