Ett proposal

Pratade med Armando. Ivans bästa kompis. Frågade vad han skulle göra ikväll. Tänkte om han ville gå på en promenad.. Men jag kom inte så långt.
Han skulle på en födelsedags fest på en pub.. Och han frågade om jag ville följa med.. haha tyckte det var väldigt kul, sa juh förstås ja.. Så får se hur det blir.. Är lite närvös då jag inte har träffats hans kompisar någon gång och jag inte vet om dom kan engelska. Vet inte ens vem som fyller år.. :P

Men det ska bli kul.. Berättar hur det går.. :D Ska inte träffa honom förens vid 22.45 så det är långt kvar.. Han skulle inte bli för sen hem då han vill sova som jag.. Hoppas han tar metron bara.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0