En lugn söndag

Vaknade runt 13. Skulle egentligen på sightseeing med de andra tjejerna då, så jag skicakde iväg ett sms om att dom fick gå utan mig då jag nyss vaknat..
Mitt huvud kändes relativt stort även om intaget av alkohol var mindre än vanligt..

När jag skakat av det värsta av mig hörde jag att familjen hade "släkt lunch". Alessandras föräldrar är här och Andreas pappa.. Hungrig är jag fortfarande. Känner inte för att gå ner och säga hej till dom även om det gått en timme sedan jag duschade och vaknade upp ur min koma på 6 timmar..

Nu sitter jag här i mina nya snygga mjukisvyxor. Som verkligen inte ser ut som mjukisbyxor då dom har knapp och blixtlås och budd.. Mina fina gråa mysisar.. :D

Dagen kommer nog bli lugn. Skulle vilja ha en chips påse men eftersom det är Söndag är mataffären stängd.. :(
Men ska äta lite kina mat med Joanna vid 7 ikväll så det är inte så långt kvar.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0